reklama

Parťáci pod vedením Eddieho sú späť

Znie to neuveriteľne ale Iron Maiden sú späť.Kapela,ktorá sa na scéne pohybuje vyše 35 rokov tentoraz vydala svoje v poradí ďalšie DVD En Vivo!.Ako to u nich obvykle býva mapuje turné pri príležitosti vydania posledného albumu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vydaním tohto live albumu spôsobili radosť mne a dúfam,že nie len mne.Ja som osobne mám live albumy radšej ako klasické.A tak som bol zvedavý čo ma čaká.Klasický koncert a nejaké tie zábery zo zákulisia.Koncert bol teraz natočený v Chile.Poriadne nažhavené a kvalitné juhoamerické publikum vie vždy oceniť kvalitnú muziku,tak je zárukou dobrej atmosféry.Koncert hneď na úvod odštartoval perfektným introm Satellite 15.Počas tohto intra som mohol vidieť rôzne zábery zo zákulisia.Hneď na to odpálili skladbu The Final Frontier a pravá nefalšovaná show sa mohla začať.Na úvod zahrali niekoľko nových skladieb a bolo vidieť,že neprišli spomínať na staré zlaté časy.Z nových skladieb my najväščiu radosť urobil jedenásť minútový epos When the Wild Wind Blows.Dlhé skladby všeobecne zbožnujem,metalové kapely vedia ako na to. Z novej Dickinsonovej éry my radosť urobil ďalši dlhý epos Dance of Death.Ani Bloods Brothers nebola na zahodenie.K tejto skladbe mám výnimočný pozítivny vzťah.Zapáčila sa my hneď na prvé počutie,kedysi na koncerte v Banskej Bystrici.Snád ešte niekedy prídu na Slovensko.Zahrali aj niekoľko stariniek.Spomeniem napríklad Fear Of The Dark.Nie je síce moja najoblúbenejšia skladba,také ani nezahrali,ale live verzia tejto skladby ma zásadným spôsobom presmerovala na live albumy.Pódium bolo také primerané.Zvyklo bývať aj krajšie.Na veľkú radosť publika sa počas skladby Iron Maiden z poza pódia ukázal sám veľký Eddie.Svojim znaleckým okom ocenil kvalitný koncert aj dobré obecenstvo.Temperamentné obecenstvo sa prejavilo,keď vykúzlilo pár ohňov a ukázalo atmosféru akú môžeme vidieť počas futbalových zápasoch.Je priam radosť pozerať sa na plné hladisko.A pred takým hladiskom sa nedá ani zle hrať.Rozhodne ešte nepatria do starého železa.Kedysi to boli mladí chalani a robili muzičku,ktorá ich bavila.Teraz sú páni v rokoch a stále robia muzičku,ktorá ich baví.Je to aj vidieť.Určité veci sa oklamať nedajú.Nie je umenie odviesť chladné profesionálne výkony.Treba do toho dať aj nejaké to srdiečko,vášeň.Čo dodať na záver.Časy mladosti sa už nevrátia,ale stále majú čo dodať zvlášť dnešnej hudobnej scéne.Dnešná hudba pre mladých je pre mladých a Iron Maiden je pre generáciu od starých fotrov až po ich vnúčence.Mohol som to vidieť aj v publiku.Veselá decká pospevujúce refrén ´I'm running free yeah, I'm running free´.Rozprávať sa naučia aj potom.

Ján Kapustík

Ján Kapustík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nerád sa prispôsobujem módnym trendom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu