reklama

Kláštorná, Billa, súťaž o lístky

Na úvod by som začal tím, že v obchodnom reťazci Billa práve prebieha súťaž o lístky na koncert skupiny Guns´N´Roses. Kto by nechcel vyhrať? Napríklad ja by som chcel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ale poďme pekne po poriadku. Súťaž prebieha spoločne so spoločnosťou Kláštorná. Podmienkou je kúpiť si 6 ks ochutenej minerálnej vody uvedenej firmy v Bille. Ja som súťaživy typ, rád sa podobných súťaží zúčastnujem, tak prečo nie teraz. A občas aj niečo vyhrám. Na koncert by som rád išiel, snád sa na mňa usmeje aj v tomto prípade šťastie. A tu sa začinajú moje trampoty. V Bille na Fončorde, v Banskej Bystrici,tú mám najblizšie trvalo tie minerálne vody nemajú. Bol som v utorok, mali len jeden kus. Práve doviezli tovar, tú informáciu mám od predavača, ale minerálku nedoviezli. Ani v ďalšich rozvozných dňoch nedoviezli. Skúšal som ďalšie prevádzky v Banskej Bystrici. V podstate som nepochodil nikde. V Bille, v Priore takisto doteraz nemali. Až na veľa som mal úspech, pre mňa na druhom konci mesta v Sásovej. Dnes v piatok. Po niekoľkých dňoch. Aj to by som nazval také Pyrhovo víťazstvo. Nakoľko som kúpil posledných šesť kusov. Presne toľko, koľko bolo treba. Viac nemali, ale našťastie ani menej. Prišiel som, videl som, kúpil som, zvíťazil som-dúfam. Za tú snahu by som si snád aj zaslúžil. Ale rozpačitý dojem zostal. Prečo ja ako zákazník musím obehnúť celé mesto, aj to niekoľko krát, kým kúpim čo potrebujem, čo propagujú v akcii, prípadne aj v súťaži? Pre koho sú tie súťaže? A som ja povinný podstúpiť takúto tortúru. Radšej si fakt kúpim tie lístky a ušetrím si nielen nervy, ale aj vzácny drahocenný čas. A čo dodať na záver. Posielam sms-ku a ostáva nám len dúfať.

Ján Kapustík

Ján Kapustík

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nerád sa prispôsobujem módnym trendom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu